توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ های فروشگاه سفره سلامت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه سفره سلامت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

پر تخفیف

همه محصولات موجود در فروشگاه حداقل یک چهارم از زمان ماندگاریشون باقیمونده و مناسب مصرف خانگی هستن و محصولات ما هیچ فرقی با فروشگاههای دیگه ندارن.
علت تخفیف محصولات اینه که در راستای سلامتی، افرادی بیشتری بتونن از محصولات ارگانیک استفاده کنن.
محصولاتی که کمتر از یک چهارم از زمان ماندگاریشون باقیمونده باشه، نشان پر تخفیف میخورن و مجددا علاوه بر تخفیفی که دارن، یه تخفیف دیگه هم روشون اعمال میشه.

ثبت، پردازش و ارسال کالا

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است. کلیه سفارشات ثبت شده در اولین روز کاری بعد از آن (غیر از تعطیلات) پردازش شده و روز بعد از آن تحویل پست میشود. بدیهیست که فروشگاه سفره سلامت در خصوص زمان رسیدن محصول هیچ مسئولیتی ندارد و فقط ضامن سلامت فیزیکی محصولات می باشد.

– فروشگاه سفره سلامت در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز به مشتریان خود امکان سفارش‌‏گذاری و پشتیبانی می‌‏دهد.

– جهت اطلاع شما عزیزان در تمامی مراحل پردازش سفارش، برای شما پیامک ارسال می شود.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد نمایند.

 

خسارت هنگام حمل و نقل

فروشگاه سفره سلامت همواره نهایت تلاش خود را می نماید تا با بسته بندی ایمن و استاندارد، کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان عزیز در سراسر کشور برسد. با این حال جبران هرگونه خسارت به محصولات ارسالی را به عهده میگیرد.

فقط کافیست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در بسته دریافتی، فورا با شماره 09198513451 تماس بگیرید و عکس محصولات آسیب دیده را در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید. به محض تأیید مشکل گزارش شده و دریافت شماره کارت به نام سفاره دهنده، مبلغ خسارت وارده برای شما عزیزان واریز می شود.